نامه خدا

از : خدا

به : تو

تاریخ : امروز

موضوع : خودت

رفرنس نامه : زندگی

من خدا هستم امروز میخواهم به تمامی مشکلات تو رسیدگی کنم به کمک تو هم نیازی ندارم

پس روز خوبی داشته باشی ...!

من دوستت دارم و به خاطر داشته باش وقتی شرایط به نحوی هستند که تو نمیتوانی از پس

مشکلاتت بر بیایی اصلا سعی نکن که خودت پی راه حل باشی بلکه آنها را به عهده خداوند بگذار ...!

زمانش برسد خودم رسیدگی میکنم ، تمامی مشکلات حل میشوند اما در زمانی که من تعیین میکنم

نه زمانی که تو میخواهی ...!

وقتی که مشکلت را پیش من میفرستی دیگر دلیلی برای نگرانی نیست بجای نگرانی روی چیز هایی

تمرکز کن که الآن در زندگیت داری ، خدا اکنون دست و پا زدنت را دیده و دستور میده که دیگه تموم ش، 

برکت داره میاد به سمتت پس خدا را شکر کن ...!

حالا امروز یک روز خوب خواهی داشت ...!لبخند

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 مرداد 1395برچسب:, | 12:10 | نويسنده : مریم ذکریاپور |